Віктор Микита відреагував на суму витрат на рекламу діяльності органів місцевого самоврядування
Як писало раніше видання Ungvar info мережу облетіла інформація про те, що за 2024 рік місцева влада Закарпаття витратила близько 1,3 млн гривень на рекламу. Такі дані були опубліковані на Prozoro.
На цю інформацію відреагував голова Закарпатської ОВА Віктор Микита та наголосив, що Закарпатська ОВА не витратила жодної суми на таку рекламу.
“Вважаю, що ці видатки є АБСОЛЮТНО НЕ ДОРЕЧНИМИ під час війни. Це точно не наближає нашу перемогу та ніяким чином не сприяє розвитку ані громад, ані області. Саме тому Закарпатська ОВА НЕ ВИТРАТИЛА на це жодної копійки з початку повномасштабної війни”, – зазначив Микита
Водночас окремі громади Закарпаття мають такі видатки. Ми не втручаємося в роботу органів місцевого самоврядування, однак хотів би звернути увагу громад на необхідність перегляду такої позиції, – продовжив очільник Закарпаття.
Звертаюся до усіх з проханням переспрямувати ці фінанси на потреби ЗСУ або соціальні напрямки. Коштів у бюджетах бракує, і такі видатки викликають цілком очевидне нерозуміння в суспільстві, — наголосив Віктор Федорович.