Закарпатцям розповіли, як і кому передавати показники лічильників газу

На початку червня закарпатців поінформували про нововведення: споживачів газу, які мали договори на купівлю природного газу із компанією ТОВ «Закарпатгаз Збут», з 1 травня автоматично переведено до «постачальника останньої надії» (ПОН) — газопостачальної компанії «Нафтогаз України». Це викликало ряд питань, відповіді на які слід шукати не в АТ «Закарпатгаз», а на офіційних ресурсах як попереднього, так і теперішнього постачальників (продавців блакитного палива). Однак, частина запитів стосуються Оператора ГРМ. Зокрема, куди ж тепер передавати показники лічильника газу? Детальні роз’яснення з цього приводу надала комерційна директорка АТ «Закарпатгаз» Юлія Соколова.
«Питання обліку спожитого газу належить до компетенції виключно газорозподільного підприємства. Ми фіксуємо дані, які передають споживачі та маємо штат контролерів, які приходять для контрольної звірки показників лічильників. Це критично важливо, в першу чергу, для самих закарпатців, адже точний облік напряму виражається у сумах, сплачених ними за спожите блакитне паливо. У випадку ж непередачі показників, система розраховує куби, як кажуть у народі, по-середньому. Тобто обсяг спожитого газу автоматично визначається на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період. У такому разі виникає ряд непорозумінь і невдоволення з боку клієнтів», — пояснила Юлія Соколова.
Передавати показники газу можна через дистанційні онлайн-сервіси:
- Особистий кабінет на сайті 104.ua
- Viber-бот 104.ua
- Telegram-месенджер 7104
- СМС-повідомлення на номер 7104
- контакт-центр за номерами 0312-48-83-04 або 067-01-03-104
- адресу електронної пошти contact@zk.104.ua.
Щомісячна передача показників — відповідальність та обов’язок кожного споживача. Робити це слід щомісяця з 1 по 5 число.