Бо людяна: Власник ужгородської мережі крамниць розповів про історію бренду “Зіна”
В Ужгороді з 2001 року цілодобово працює один з найпопулярніших у краї магазинів. Мережа крамниць”Зіна” вже розрослалася на території цілої області.
Торговий заклад, у якому є все, користується попитом серед різних категорій громадян. Доступність цін та зручний – цілодобовий – графік роботи робить діяльність цього магазину – унікальною для Закарпаття.
Як виникла ідея створення цього закладу та хто ж насправді та Зіна, на честь якої сьогодні названо цілу мережу крамниць – “Ungvar” дізнавався у власника та творця цього тепер вже бренду – Миколи Жолтані.
“Ідея відкриття цієї крамниці виникла спонтанно. Одного разу, по приїзду серед ночі до міста Хуст, я збагнув, що до ранку навіть купити тут щось поїсти не зможу, бо всі торгові точки зачинені. Тоді й відчув велику потребу в цілодобовому магазині. У 1998 році в Хусті відкрився магазин під назвою «Антоніо-Жолтані».
Вже за три роки, у 2001 році, цілодобова крамниця, власником якої є Жолтані, з’явилася і у обласному центрі Закарпаття.
“Назва закладу стала символічною. Близько 30 років тому на цьому місці, на вулиці Капушанській, розміщувався радянський продуктовий магазин, де завідуючою була Зінаїда Іванівна.
Всі мешканці казали: «Йдемо до Зіни…», «Ми йдемо в Зіну…», а оскільки знання історії надважливе, тому я зберіг це найменування. Людям зручно так говорити, це справжня народна назва. До слова, Зінаїда Іванівна було росіянкою, то й так і «сформувалася» «Зіна», – роз’яснює Микола Жолтані.
Зараз ця мережа магазинів неабияк популярна. “Зіна” є в Ужгороді, Хусті, Перечині тощо. До маркету, як і раніше, люди ходять регулярно. Наплив покупців тут постійний, що свідчить про відмінну якість обслуговування та товару. Відтак, можна з впевненістю сказати, що “Зіна” і сьогодні є народним магазином, з помірними цінами та людяним персоналом.