Виноградівщина офіційно презентувала свій перший туристичний промо-ролик
Шостого жовтня у великому залі палацу родини Перені відбулася презентація першого офіційного туристичного промо-ролика Виноградівського району. Окрім того на заході відбулася виставка картин місцевих художників, на яких були зображені місця показані у відео роботі. “Ця робота – це перший із серії туристичних промо-роликів Виноградівського району. Наступні ролики розповідатимуть про красу природи Виноградівщини у різні пори року, культуру, народні звичаї та забави нашого краю, а також кулінарні родзинки району, а зокрема його еко-продукцію.”,- зазначив у своїй промові голова Виноградівської райдержадміністрації Михайло Русанюк та запросив усіх до перегляду самого ролика. Промо-ролик був не єдиною новинкою Виноградівщини-туристичної яку презентували на заході. Завідувач сектору туризму та транскордонного співробітництва районної державної адміністрації Валентина Горнецкі представила широкому загалу ще і новий туристичний слоган Виноградівського району, який є багаторівневим та пропонує туристам таку різну та багатогранну привабливість району. – “Виноградівщина. Це варто побачити!”, “Виноградівщина. Це варто відчути!”, “Виноградівщина. Це варто спробувати!” – ось три основні складові туристичного салогану Виноградівського району, які закликають туристів подивитися і відчути всі принади нашого краю, а також скуштувати смак традиційної кухні.”, – зазначила Валентина Горнецкі. Насамкінець організатори презентували дату головного фестивалю Виноградівського району. “Угочаснська лоза 2018” відбудеться 5-6 травня.




