Ужгородський лікар довів, що миро має лікувальні властивості
Ужгородський лікар-терапевт, дослідивши кілька ікон, експериментально довів: рідина, яка мироточить, має лікувальні властивості …
Традиційно частинку цієї живильної рідини люди прагнуть нанести на себе, змащують хворі місця, навіть споживають, щоб оздоровлюватися. Часом від такого миропомазання відбуваються справжні чудеса навіть у державних закладах, далеких від релігії.
Останнім часом ми майже щодня чуємо інформацію про те, що десь замироточила ікона, мощі. Не так важливо, це в монастирі, церкві, у когось вдома. Люди називають таке явище дивом, а рідина, яка виділяється з намоленої реліквії, – миром.
Їй приписують надзвичайну силу.
І ось, вченому Михайлу Лазорику вперше експериментально вдалося довести, що продукти мироточення дійсно мають лікувальну силу! Вони можуть блокувати ріст грибків і бактерій, а саме вони, як стало відомо, блокують хвороботворні механізми в організмі.
– Я і мої однодумці розробили спосіб, який дозволяє визначити за допомогою мікробіологічних досліджень безпеку продуктів мироточення, – розповідає Михайло Іванович. – Нещодавно ми отримали патент на свій винахід.
– Що спонукало Вас взятися за дослідження рідини, яка виділяється з предметів мироточення?
– Мироточіння – це поява світлої маслянистої вологи з приємним запахом на іконах, мощах святих. Воно є досить поширеним явищем в християнських конфесіях і викликає великий інтерес у віруючих, які часто хочуть не тільки доторкнутися до цієї рідини, а й вжити її. Перед нами було поставлено завдання розробити доступний метод визначення ступеня безпеки продуктів мироточення поетапними мікробіологічними дослідженнями. Адже широке і безконтрольне споживання натуральних, так і фальсифікованих продуктів мироточення може стати причиною побічних реакцій і ускладнень. І ажіотаж навколо них викликає появу фальсифікатів, на цьому зловмисники заробляють гроші. На жаль, питання безпеки використання та споживання продуктів мироточення уваги не приділяють ні Церква, ні держава.
– Що стало об’єктом досліджень?
– Настоятель монастиря в селі Кибляри Закарпатської області отець Микола Ананченко звернувся з проханням провести наукове дослідження рідини з предметів культу, які почали мироточити в монастирі. Влітку минулого року в келії, де проживала і молилася сестра Єлизавета, з’явився приємний запах. Потім на деяких предметах помітили росу, вони почали інтенсивно виділяти рідину. З трьох таких предметів і взяли матеріал для досліджень – з каменю Почаївської лаври, який почав мироточити в монастирі, невеликого настільного хреста з розіп’ятим Ісусом Христом та ікони “Виправдання загиблих”. Зразки передали для дослідження анонімно. Тобто ті, хто проводив їх, знали тільки номери моделей.
– Яким чином проводили дослідження?
– Для визначення безпеки продуктів мироточення були обрані мікробіологічні методи, – розповідає вчений Михайло Лазорик. – Вони доступні, тому що санітарно-епідеміологічні станції та лабораторії при них функціонують в кожному районі та області.
Кожен зразок передбачав поетапну перевірку на п’ять ступенів безпеки. На першому фахівці визначали наявність в об’єктах бактерій і грибків посівом матеріалу на чашки з середовищем Мюллера-Хінтона. Якщо після посіву продуктів мироточення на чашках через добу чи дві виростала мікробна флора або грибки, це свідчило про те, що речовина здатна заразити паціента.Тобто безпека нульова і продукт мироточення може бути шкідливим. Якщо зростання бактеріальної флори після посіву на середу Мюллера-Хінтона не спостерігали, це вказувало на першу ступінь безпеки продукту.
На другому етапі досліджень проводили посів бактерій або грибків в спеціальних середовищах і наносили на них краплю продукту мироточення. Через одну і дві доби розглядали чашку і визначали, чи ростуть на місці краплі бактерії або грибки. Якщо навколо краплі продукту мироточення бактерії або грибки не ростуть, це свідчило, що цей продукт блокує ріст окремих штамів, а отже, він має бактерицидні властивості, а це друга ступінь безпеки. Здатність продукту мироточення блокувати ріст двох і більше штамів бактерій або грибків в середовищах ми оцінили як третю ступінь безпеки. Для цього його розвели в стерильному фізіологічному розчині (0,85% розчин кухонної солі у воді, не пошкоджує і не порушує життєдіяльності бактерій і грибків). Блокаду зростання лише одного штаму бактерії або тільки одного виду грибка розведеним стерильним фізіологічним розчином продукту мироточення 1:10 і вище оцінили як четверту ступінь безпеки, що вказує на високі бактерицидні дії. А блокада бактерій двох і більше штамів або двох штамів грибків, або одного штаму бактерії і одного штаму грибка розведенням 1:10 і більш високими (1:20, 1:30) – як п’ятий ступінь безпеки продуктів мироточення.
– І які результати вдалося отримати?
– Всі зразки не дали росту бактерій і грибків, що відповідає першого ступеня безпеки. Тобто, вони можуть бути допущені до контакту з людьми. На всіх наступних етапах, в тому числі і на п’ятому, тільки один зразок – рідина з розп’яття – блокував зростання двох штамів і бактерій. Тобто, він показав високу бактерицидну дію і лікувальні властивості.
Треба сказати, що цей зразок використовувався в екстремальних умовах і довів свою клінічну ефективність. Уже під час проведення мікробіологічних досліджень в Мукачівську обласну дитячу лікарню потрапив хлопчик 1,5 роки, який при падінні травмував голову – у нього були переломи кісток черепа та крововилив у мозок. Стан дитини був дуже важкий, хлопчик перебував у комі і був підключений до апарату штучного дихання. Лікарі вважали дитини безнадійним і готувалися від’єднати пацієнта від апарату. Батьки отримали продукт мироточення з настільного хреста з розіп’ятим Ісусом Христом. Спробу батьків помазати лоб дитини продуктом мироточення лікарі сприйняли скептично, але не заборонили. Відразу після помазання дитина почала самостійно дихати і наступного дня був виписаний додому. Інакше, як дивом, це не назвеш.
– Чому не всі продукти мироточення показали однакові властивості?
– Нам важко це зрозуміти, але виявляється, все, що пов’язано з Христом, має велику силу. У цьому випадку мова йде про силу розп’яття.
– Чому мироточать церковні предмети?
– Є богословські і наукові пояснення цього феномена. Я вважаю, що мироточення – особливий спосіб матеріалізації молитов. Богослови для терміна матеріалізація використовують словосполучення “втілення слова”. Молитви мають чіткі частотно-хвильові і польові фізичні характеристики, які позитивно впливають на людину і, зокрема, на динаміку показників клітин крові, за що ми ще в 2007 році отримали патент на винахід.
Останнім часом почастішали випадки мироточення ікон та інших релігійних предметів. Думаю, це не випадково. Бог хоче нас про щось попередити, щось нам сказати. Можливо, посилає нам такі чудеса, щоб ми більше вірили і молилися.
ua-reporter.com